Garantie van Down Town

Heb je een klacht over een artikel? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Dan gaan we kijken hoe we dit samen met onze leveranciers kunnen oplossen. Er kan geen aanspraak worden gemaakt op garantie bij normale slijtage, beschadiging door opzet of door nalatigheid. Je kunt je klacht per mail (info@downtown.nl) of telefonisch (0626136122 (ook Whatsapp)) indienen. Je klacht zal binnen 7 werkdagen behandeld worden. Graag je ordernummer en aankoopdatum erbij vermelden.

Klachten over artikelen

Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij je vriendelijk om dit binnen 7 werkdagen te melden bij onze klantenservice. De kosten voor het terugsturen van verkeerd verstuurde of beschadigde artikelen zijn voor onze rekening. De artikelen dienen te worden opgestuurd naar:

  • Down Town
  • Milrooijseweg 53A
  • 5258KG Berlicum

Heb je een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. Je kunt je klacht per mail (info@downtown.nl) of telefonisch (0626136122 (ook Whatsapp)) indienen. Je klacht zal binnen 7 werkdagen behandeld worden. Graag je ordernummer en aankoopdatum erbij vermelden.

Overige klachten en geschillen

Bent u het niet eens met de service die wij bieden en wilt u een onafhankelijk partij inschakelen? Dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar downtown.nl bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Terug naar service