Bestellen

Informatie over bestellen vind je hier

Hebben jullie ook een winkel waar ik terecht kan? 
Ja, je bent welkom in de showroom aan de Milrooijseweg 53A 5258 KG Berlicum. Meer informatie over openingstijden vind je hier. Informatie over waar we precies zitten in Berlicum vind je hier

Hoe blijf ik op de hoogte van jullie aanbiedingen van Down Town? 
Aanbiedingen hebben we vaak via verschillende kanalen, zoals bijvoorbeeld onze nieuwsbrief. Verder zijn er speciale Social media acties en aan het eind van het snowboardseizoen en in de zomer uiteraard de sale. Wil je op hoogte blijven? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief, like onze Facebookpagina en volg ons via Twitter.

Mijn account

Hoe kan ik mijn e-mail adres wijzigen?
Je e-mailadres kun je eenvoudig wijzigen door met je gebruikersnaam en wachtwoord (menu-item "Mijn account") in te loggen, en daar te kiezen voor de optie "Account informatie". Hier kun je jouw e-mailadres wijzigen, en eventueel ook je naam en wachtwoord.
Waar kan ik mijn afleveradres wijzigen?
In je account kun je zelf je(factuur)adres wijzigen door in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord (menu-item "Mijn account") en daar te kiezen voor de optie "Adresboek". Hier kun je zowel het aflever- als het factuuradres wijzigen. 
Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?
Je kunt op DownTown.nl direct beginnen met bestellen. Je kiest artikelen door de juiste kleur en maat te kiezen en ze vervolgens in de shoppingcart te leggen. Zodra je klaar bent met je bestelling, ga je naar de shoppingcart en kiest voor "Ga door naar afrekenen". Wanneer je de stappen volgt, kom je automatisch in het scherm waar je jouw gegevens kunt invoeren. Wanneer je nog geen klant bent, ontvang je per e-mail een bevestiging van je aanmelding. Daarnaast ontvang je een email met de details van je bestelling.

Betalen

Informatie over betalen vind je hier.
Is het wel veilig om bij jullie met creditcard te betalen? 
Veilig en gemakkelijk betalen staat bij Down Town voorop. De transacties die worden verricht bij Down Town worden beveiligd door het betaalsysteem Docdata (www.docdata.nl). Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen.
Ik krijg een foutmelding bij het betalen, wat nu? 
Krijg je een foutmelding bij het betalen, controleer dan altijd eerst of alle gegevens juist zijn ingevuld. Lukt het dan nog niet om te betalen of krijg je weer een foutmelding, neem dan per e-mail of telefonisch contact op met onze klantenservice. 
Waar kan ik zien of mijn betaling ontvangen is? 
Middels je account kun je zien of je betaling ontvangen is. Login en ga naar het statusoverzicht in ‘Mijn bestellingen’. Hier kun je de status van je betaling bekijken. Ook ontvang je per e-mail een betaalbevestiging zodra de betaling bij ons binnen is.

Verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? 
Alle informatie over verzending en levering vind je hier.

Prijzen

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle artikelen op de site zijn inclusief 21% BTW en exclusief eventuele verzendkosten.

Ruilen en retourneren

Informatie over ruilen en retourneren vind je hier.
Wanneer wordt het bedrag terug gestort? 
Na ontvangst van je retour wordt het bedrag binnen 7 dagen op je creditcard- of bankrekening teruggestort.

Klachten

Waar kan ik terecht met klachten? 
Informatie over klachten lees je hier.
Mocht je niet tevreden zijn over de afhandeling van je vraag of klacht, zouden we dit graag van je willen vernemen!

Terug naar service