Levering via PostNL

DownTown.nl werkt samen met PostNL. We streven ernaar je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Dit gebeurt vaak al direct de volgende dag. Bekijk de actuele status van je bestelling door in te loggen met je account en volg je pakket via de track en trace code.

  • Alle bestellingen worden afgeleverd met track en trace code
  • Bezorging op maandag t/m zaterdag
  • Ben je niet thuis op het moment van bezorging, dan probeert PostNL het pakket de volgende dag nogmaals af te leveren
  • Wanneer aflevering niet mogelijk is laten ze een bericht achter in je brievenbus waarop staat waar je de zending kunt afhalen. Het pakket blijft hier drie weken liggen.

Bezorgen in de sneeuw 

Verzendkosten

De verzendkosten bedragen € 5.00 tot een aankoopbedrag van €50.00, bestellingen vanaf €50.00 worden gratis in Nederland verstuurd.
Woon je buiten Nederland, check hier  Neem dan contact met ons op voor een inschatting van de verzendkosten en levertijd. Uiteraard is de bovenstaande levertijd een indicatie van PostNL en kunnen wij je op basis van deze tabel geen garantie verlenen t.a.v. de bezorging.

Afhalen

Je kunt de bestelde artikelen ook afhalen in de winkel. Tijdens het afrekenen kun je dit aangeven. Er worden dan geen verzendkosten in rekening gebracht.

Deellevering

Heb je meerdere artikelen besteld? Dan is het mogelijk dat je de bestelling in deelleveringen ontvangt, zonder extra verzendkosten. Check de actuele status van je bestelling door in te loggen in je account. 

Vertraagde levering

Bijna al onze bestellingen leveren we binnen de termijn die wordt genoemd op de productpagina. Wanneer een levering vertraagd is, nemen wij binnen 2 werkdagen telefonisch of via de mail contact met je op.

Niet leverbare artikelen

Wij streven ernaar alle bestelde artikelen te leveren. Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hier per e-mail over op de hoogte gesteld. Wij storten het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug naar je bankrekening.

Adres wijzigen

Indien je je adresgegevens nog wilt wijzigen na een bestelling vragen wij je zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Zolang je bestelling nog niet bij ons weg is kan het adres uiteraard nog worden aangepast. Als bezorging niet mogelijk is doordat je verkeerde adresgegevens hebt ingevuld wordt de bestelling door PostNL weer retour gestuurd naar de webshop. Zodra de retourzending is ontvangen krijg je het aankoopbedrag minus de verzend- en retourkosten binnen 7 dagen op je rekening teruggestort.

Terug naar service